جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۱۲:۳۳

سایۀ سنگین زیان بر سر تایدواتر

باشگاه خبری فراساحل: شرکت تایدواتر از افزایش شش برابریِ زیان در سه ماهۀ نخست سال جاری و تا پایان 30 ماه ژوئن خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، شرکت مالک شناورهای فراساحل و اپراتوری تایدواترکه مرکز آن در آمریکا قرار دارد با ثبت زیان 89 میلیون و 100 هزار دلاری در سه ماهۀ نخست سال جاری میلادی شرایط ناخوشایندی را تجربه کرد. این درحالیست که میزان زیان تایدواتر در سال 2015 میلادی، رقم 15 میلیون و پنج هزار دلار ثبت شده بود و این اختلاف رقم، خبر از افزایش شش برابری زیان می‌دهد.


بر اساس این گزارش، درآمد حاصل برای این شرکت در مدت زمان مذکور از 304 میلیون و 77 هزار دلار در سال 2015 میلادی به رقم 167 میلیون و 93 هزار دلار در سال 2016 میلادی رسید. بر همین اساس، تایدواتر گفت: افت قیمت نفت و گاز از نیمۀ دوم سال مالی 2015 میلادی آغاز شد و در سال مالی 2016 نیز ادامه داشت؛ به گونه ای که کاهش تقاضا و توسعۀ فراساحلی از سوی مشتریان در سطح جهانی را به همراه داشت. شایان ذکر است این شرکت تا تاریخ 30 ژوئن سال 2016 میلادی 181 فروند شناور تدارکاتیِ فراساحل (ملکی و استیجاری) را در ناوگان خود ثبت کرده و 87 فروند در حال ساخت است. این ارقام برای شناورهای ملکی و استیجاری در سال گذشته به 245 فروند می رسید و شناورهای در حال ساخت 28 فروند ثبت شده بود.



  کد خبر : 2136
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :